FAQ:
Viktig informasjon
Før du bestiller, sørg alltid for at du vil bestille riktig enhet for bilen din.
Ikke nøl med å spørre våre kolleger om eksperthjelp.
I noen tilfeller er bildene på nettstedet kun illustrasjoner.
Vi er ikke ansvarlige for eventuelle datafeil som kan oppstå.
1. Hvordan plasserer du bestillingen din?
Hva kan jeg gjøre hvis jeg ikke finner min bilmodell i listen?
Vennligst klikk på denne linken: http://compressor-express.com/could-not-find
Du finner også denne linken på hjemmesiden ved siden av "Søk" -knappen. Vennligst fyll ut skjemaet, inkludèr så mye informasjon som mulig. Hvis det er mulig, legg gjerne også med ett bilde av kompressoren. Dette vil gjøre det enklere for oss å identifisere det nødvendige produktet.
Vi skal kontakte deg innen 24 timer.
Hva skal jeg gjøre om jeg er usikker på hva jeg trenger?
Kontakt oss på e-post eller telefon.
tel. +47 46391997
Hvor finner jeg pris på produktene?
Etter at du har valgt det produktet du trenger, blir du bedt om å skrive inn en bekreftelseskode. Da må du klikke på "Instant quotation" -knappen. Du bør kunne se pris og tilgjengelighet umiddelbart.
Hvordan kan jeg bestille produktet?
Når du har mottatt tilbudet, vil du kunne legge inn bestillingen ved å klikke på "Bestill" -knappen. Du må oppgi en faktura og en leveringsadresse. Og, om det er noen spesielle notater angående leveransen din, vil du kunne spesifisere dem her.
Husk å lese vilkårene og betingelsene for salg nøye og merk av i boksen for å indikere at du aksepterer dem.
Hvordan blir jeg informert om forventet leveringsdato før jeg bekrefter tilbudet mitt?
Hvis produktet du leter etter er tilgjengelig, vil du motta informasjon om leveringsdato når du ber om øyeblikkelig tilbud.
I tilfelle produktet ikke er tilgjengelig, vil vi kunne gi informasjon om mulige leveringsdatoer via telefon eller e-post.
Når kan jeg forvente at du svarer på min e-post?
Vi gjør vårt beste for å svare på e-post om 24 timer (unntatt helligdager og helger).
2. BEHANDLING AV ORDRE
Hva skjer når jeg bekrefter bestillingen min?
Når vi mottar bestillingen din, sender vi deg umiddelbart en e-post som bekrefter dette.
Bestillingen din behandles I løpet 24 timer etter din bekreftelse, og du vil få en bekreftelse via e-post eller telefon om forventet leveringsdag.
3. LEVERING
Hvordan mottar jeg pakken?
Pakken vil bli levert av en kurertjeneste.
Når skal jeg få pakken?
Vi vil gi deg beskjed i e-post om dato for levering innen 24 timer.
Kan jeg ta over pakken personlig?
Det er ingen mulighet til å ta det over personlig, da vårt firma ikke driver en butikk.
Hvor mye vil pakken og leveringskostnadene være?
Porto og emballasje er gratis i følgende EU-land: Storbritannia, Fastlands, Østerrike, Belgia, Bulgaria, Tsjekkia, Danmark, Estland, Frankrike, Holland, Ungarn, Kroatia, Polen, Latvia, Litvania, Luxembourg, Tyskland, Italia, Romania, fastlandet Spania, Sverige fastlandet, Slovakia, Slovenia.
Ved bestilling fra et annet land enn det foregående, vennligst kontakt oss. Om det er spesialavgifter (miljø for eksempel), dekkes dette av kunden.
Hva kan jeg gjøre hvis pakken er forsinket?
Du kan kansellere bestillingen din fritt, dagen vi gir deg beskjed om forsinkelsen.
Hva kan jeg gjøre hvis pakken er skadet?
Kontroller alltid ved levering at pakken er ubeskadiget. Det er svært viktig å signere "DAMAGED" på leveringsbeviset ved siden av signaturen din. Ved unnlatelse av dette, kan vi ikke akseptere klage på pakkenes tilstand.
4. BETALING
Hvordan kan jeg betale?
Følgende betalingsmåter er tilgjengelige på vår side:
- Kreditt- eller debetkort
- PayPal
- Internasjonal bankoverføring
I Ungarn, Slovakia og Romania er også COD mulig.
Du må betale summen på fakturaen til kureren.
Du finner fakturaen og garantidokumenter i pakken.
Kan jeg betale via bankoverføring?
Ja, det er mulighet til å overføre prisen på produktet. Vennligst gi oss beskjed om ditt valg i e-post på: info@compressor-express.no
5. RETURNING, ANNULLERING
Kan jeg kansellere bestillingen min hvis pakken er forsinket?
Ja, du kan trekke den tilbake dagen vi gir beskjed om forsinkelsen og tilbyr deg en ny leveringsdato.
Kan jeg kansellere bestillingen?
Du kan kansellere bestillingen din innen 8 virkedager fra datoen du bestilte.
Hvis du allerede har mottatt produktet, kan du fremdeles returnere det til oss i sin originale, uskadde emballasje, i salgbar tilstand, med kvittering og garantidokumenter innen 8 virkedager fra datoen ordre ble levert.
Du vil bli pålagt å betale for kostnadene ved retur av produktet. Vi refunderer 80% av totalen på fakturaen innen 8 virkedager fra datoen vi mottar det returnerte produktet.
Kan jeg returnere produktet?
Ja, du kan returnere ubeskyttet pakken i sin originale emballasje i salgbar stand med kvittering og garantidokumenter om;
• Du mottar varer som du ikke har bestilt, vi dekker fraktkostnaden ved å bytte produktet. På dette tidspunktet har du rett til å kansellere bestillingen din, vi vil refundere 80% av den fakturerte summen dagen vi mottar den sendte varen.
• Du bestilte feil vare, vennligst gi oss beskjed innen 8 virkedager. I dette tilfellet må kostnadene ved å returnere produktet være dekket av deg. Vil du endre bestillingen, hjelper vi deg med å finne riktig produkt. Du kan også kansellere bestillingen din. I dette tilfellet vil vi refundere 80% av den fakturerte totalen innen 8 virkedager etter vi mottar tilbake den sendte varen.
Før du returnerer varen, vennligst kontakt vår kundeservice via telefon: 46391997 eller via e-post: info@compressor-express.no
6. GARANTEVILKÅR
Hva er betingelsene for garanti?
Garantivilkår: Klikk her
Hva er garantiperioden?
Garantien for de bestilte kompressorene gjelder i 12 måneder fra mottak - på betingelse av at garantibetingelsene er overholdt.
Når får jeg byttet dersom en komponent bryter ned under garantitiden?
Hvis du har et garantibevis, vennligst kontakt oss via e-post: info@compressor-express.no
Innen ti dager etter verifisering av feil (10 virkedager), vil vi informere deg på e-post om garantien er akseptert og når varen kan bli sendt. Leveringskostnadene vil bli holdt av kunden og returnert dersom garantien er akseptert. Om denne ikke er akseptert, vil du bli sendt en ekspertuttalelse fra et uavhengig verksted om årsak til defekt. I dette tilfellet, prøver vi å finne deg en gunstig løsning:
- Hvis produktet kan repareres, belaster vi kostprisen for tjenesten
- Hvis produktet ikke kan repareres, oppgir vi en spesialpris for erstatningsproduktet.
Hvis du har flere spørsmål, ikke nøl med å kontakte oss.